top of page

אנשים רגישים מאוד – מכישרון טבעי, ליזמות ופרנסה

עודכן: 29 ביולי 2023


קרן-אור יניב, חיים מתוך הקשבה על חושית
מכישרון טבעי לעיסוק

הכישרון של אנשים רגישים מאוד בעולם היצירה, העשייה והפרנסה


לאנשים רגישים יש קצב קצת אחר, ראיה אחרת את החיים, ויכולת להרגיש את המרחב ואנשים אחרים בדרך שונה.


אנשים רגישים הם יותר פנימיים ומחוברים אל העולם הפנימי, היצירתי, הדמיון. עולם של חישה מפותחת המאפשרת להם להבין בצורה אחרת מצבים ופרטים, להרגיש ולהיות ערים ומודעים למה שאחרים מרגישים, חושבים ומשדרים.



את המתנה הזו, את היכולת לראות, לחוש, להרגיש ולהבין אחרים וגם מצבים לפרטי פרטים, ובדרך כלל גם להבין ולדעת איך ומה יכול לעזור להם, חשוב שאנשים רגישים יביאו לידי ביטוי אל תוך עולם היצירה והפרנסה שלהם.



חשוב שתהיה להם מודעות למערכת האנרגטית ומערכת העצבים המעודנות אשר מושפעות מהסביבה –

כלומר, איך הפרטים שהם מרגישים וחווים, איך התנהגות של אנשים אחרים, ואיך האנרגיה שנמצאת במרחב היצירה/עבודה משפיעים עליהם אנרגטית, תודעתית, רגשית וגם פיסית.

כשהם מודעים להשפעות הסביבתיות והאנושיות, ופתוחים להבין ולראות מה הוא אותו כשרון שיש בהם ואיך להביא אותו לידי ביטוי, הם יכולים לדעת איך לנתב את אותו כשרון אל המרחב הנכון עבורם, וליצור ולעבוד עם האנשים הנכונים להם.

כמו כן, כאשר אדם רגיש מאוד הולך בעולם מתוך מודעות, הוא יכול ליצור לעצמו נתיב של פרנסה ממקורות לא שגרתיים וכן עצמאיים ויצירתיים, שמתאים לאורח החיים הספציפי והייחודי שלו.ה, כאדם שיש בו רגישות רב חושית.



מה הן אותן מתנות שיש לאנשים רגישים מאוד?

בין אם אתם אוהבים לעזור לאנשים אחרים לראות את עצמם, או לעסוק במוסיקה, באמנות, ביצירת כלי חומר שימושיים, בתנועה, בכתיבת סיפורים ושירים ועוד... הבסיס שמתוכו אנשים רגישים מאוד פועלים בעולם, מגיע מתוך אותה היכולת לראות פרטים שאנשים אחרים, או אנשים שבנויים אחרת, לא יכולים לראות (כי להם יש מתנות אחרות...) –

- יכולים לחוש ולהבין מה אנשים אחרים מרגישים

- יכולים להרגיש מה בעלי חיים מרגישים וחווים

- יכולים לראות בעיניי רוחם את הפתרונות למצבים וקונפליקטים

- יכולים לחוש מאילו מצבים כדאי להימנע ובאילו מצבים כדאי להשקיע ולמנף

- יכולים לחוש מאילו אנשים כדאי להימנע ואל אילו לחבור

- יכולים להרגיש ולהבין את הליבה של ילדים אשר נמצאים על הרצף

- ואפילו יכולים להבין השפעה של חפצים במרחב, המבנה שלהם, המיקום ועוד.


כמובן שיש עוד אפשרויות רבות שאפשר למנות פה ביחס ליכולות שלנו



מה התועלת בניתוב היכולות של האנשים רגישים מאוד?

אותם פרטים הגלויים לעיניים הרב חושיות של אנשים רגישים, יכולים להיות משמעותיים ביותר בהתפתחות האנושות בכל מיני דרכים שונות ויצירתיות, דרכן –

- האנושות לומדת שיש אנשים שהם רגישים ומרגישים וגם להעריך את המתנות שלהם

- אנשים רגישים, מרגישים משמעותיים ובעלי ערך מהותי, כאשר הם תורמים מהיכולות שלהם לשאר האנושות

- כל הצדדים לטובתם העליונה, מקבלים ויוצאים נשכרים



הערך המוסף הוא שיש עומק המשלב בין טכניקה לבין ראיה של פרטים נסתרים, אינטואיציה



דוגמאות לשילוב בין יכולות לבין כישרון טבעי


דוגמא 1 - היא אדם שאוהב להיות בתנועה, אוהב לעשות דברים בדרך שלו, פחות מחובר למסגרות מסוימות או לדרך מסוימת לבצע משימות.

זהו אדם אינטואיטיבי בעל חוש מפותח אשר מזהה הזדמנויות ויודע איך לחבר בין האנשים הנכונים, בעזרת מודעות לפרטים הקטנים והמצפן הפנימי שלו.

ייתכן, ואותו אדם מוכשר נמצא בקונפליקט מוסרי, שכן דרך העשייה שלו אחרת ממה שהוא רואה בחברה הקרובה והרחבה, או יתכן ובעבר השתמש ביכולות שלו לטובתו האישית ולא לטובת הכלל.


לאדם כזה אעזור לנקות את התת מודע מהקונפליקט האישי והחברתי, והוא ילמד ערך עצמי דרך הגדרה של הכישרון הטבעי שלו לכדי כלי מעשי שדרכו הוא יוצר וממגנט בעולם.


דוגמא 2 – אדם אשר הוא מאוד עצמאי, אוהב סדר, אוהב להתבונן ולהיות בעשיה של תהליך, ולכן מודע לכל שלב, לאיכות גבוהה של ביצוע ואוהב ליזום פרוייקטים, גם אם הוא לא יהיה ספציפית אחראי אליהם. אדם כזה הוא רעיונאי וגם ביצועיסט ברמה גבוהה, ובעל חוש אחריות מפותח.

הקונפליקט של אדם כזה, הוא תלות רגשית שבדרך כלל מקורה בילדות. ולכן, הוא מכור לעבודה שלו, ולא חי באיזון עם היכולת להרפות ולנוח, פשוט להיות, ליהנות באמת מהחיים, להיות במערכת יחסים משמעותית ועוד.


אצל אדם כזה, ננקה קודם כל את שורש הקונפליקט הרגשי מה שיאפשר לו מנעד וחופש תנועה. שקט ושלווה פנימיים אשר יאפשרו לו לחוות גם את הקסם שבחיים, ולעבוד בצורה מאוזנת שמתאימה לו או לה.



דוגמא נוספת אתן מעצמי – אני בת אדם רגישה מאוד, פועלת מתוך האינטואיציה, בעלת מודעות גבוהה ואינטליגנציה רגשית מפותחת, אוטודידקטית, נוהגת בדיפלומטיות, חוקרת וממציאה. אשר מחוברת היטב ומונחית דרך שורש הנשמה שלי.

רעיונות של אנשים אחרים, לגבי איך הדברים נעשים, לא באים בדרך כלל בהלימה עם מה שאני מרגישה ומבינה שכדאי לעשות, כיוון שאני יודעת להרגיש בכל רגע, את סך כל המשתנים במרחב ומה כדאי ואיך נכון לי לפעול.


כלומר, מבחינתי, החיבור אל התודעה הגבוהה ושורש הנשמה שלי, מסייע לי לראות ולהבין את מהות היצירתיות והאפשרויות שיש ליקום להציע לי.


לכן, לימדתי את עצמי איך להיות עצמאית בכל הרבדים, רגשית, שכלית, פיסית, אנרגטית, תודעתית (אין זה אומר שאיני נעזרת בשירותיהם של אנשים אחרים, אך זה אומר שאני יודעת להבין ולעשות את כל מה שאני צריכה).


עוד למדתי, איך להגדיר את מה שאני עושה מגיל קטן ובאופן טבעי לכדי כלי –


אני עוסקת בקריאה אנרגטית, תרגול אנרגטי, עבודה תודעתית, תקשורים והפורמולה למגנוט (בשילוב מאסטר טאפינג). וזאת כדי לעזור לאנשים להוציא אל האור, לבטא את הכישרון הטבעי שלהם ולהתפרנס ממנו.


* אגב, את מה שאני עושה באופן טבעי, עשיתי רוב חיי רק בסתר ובחדרי חדרים, וזאת מפני שהיה בי פחד לדבר על משהו שנדמה כלא שגרתי, על טבעי ועוד. עד שהבנתי מתוכי, שזה מה שאני עושה והתחלתי לטפס בסולם החוצה מהחשיכה אל האור.


 

מה אתן.ם יכולות ויכולים לשאול את עצמכן כבר עכשיו

במה אני טובה ומוכשרת?

במה אני אוהבת לעסוק?

מה הנטייה הטבעית שבי, מה אני אוהבת ליצור ו/או איך אני אוהבת לעזור לאחרים?

מה אני כבר עושה עכשיו שמרגיש לי טבעי?

מה אני עושה מגיל קטן?


 

האזינו לסרטון נוסף ומורחב בנושא >>>


המפתח שלכם להיות אדם אמפתי ורגיש מאוד שנע בעולם דרך ערוץ ייחודי, דרך תדרים של יצירה ותבונה, ולהתפרנס בדרך שבה אתם מממשים את עצמכם דרך הכישורים הטבעיים שלכם -


באחריות אישית מתוך אהבה עצמית, קבלה ורכות!


 

איך אני יכולה לעזור לכן ולכם?

אני אוהבת לשלב את היכולת שלי לקרא מה שאנשים משדרים, כדי לעזור לכן.ם לאתר את הכישרון הטבעי בשילוב זיהוי היכולות האישיות כאדם רגיש מאוד, ולמקד את שני אלו לכדי עשייה, יצירה, פרנסה.

דרך קריאות האנרגטיות, עבודה תודעתית ואנרגטית, תקשורים והפורמולה למגנוט (בשילוב מאסטר טאפינג).


 

אילו מפגשים אני מציעה לכן.ם?


אחד על אחד – אישי מידע נוסף / יזמי-עסקי מידע נוסף



למי יכולים להתאים המפגשים?

עבור אנשים אמפתיים ורגישים שיש להם עולם פנימי עשיר, שיש להם שפה ייחודית משלהם, ועבור מי שרוצים לחיות בתודעה גבוהה.

עבור מי שיודעים מהו הכישרון הטבעי שלהם, או רוצים לגלות אותו ולהתפרנס ממנו.

עבור מי שיש בהם צורך ללכת בנתיב שלהם, מי שמבינים שהדרך שלהם קצת שונה משל אחרים ורוצים להבין מה, מי ואיך.

עבור מי שיש להם עסק ונמצאים בנקודת תפנית, רוצים לעשות שינוי כלשהו, להבין עם אילו אנשים נכון להם לעבוד ו/או אילו אנשים נכון להם להעסיק ובאיזה תפקיד.

עבור מי שרוצים וצריכים לקבל מידע עסקי, על מה לעשות עם כסף, איפה להשקיע, קניות ומכירות, הוצאות הכנסות, ונתיב של פרנסה והכנסה ממקורות לא שגרתיים וכן יצירתיים.

 

אשמח לפגוש אתכן.ם

קרן-אור

להצטרף אל הערוצים קרן של אור בפייסבוק / בטלגרם

ממליצה לקרא גם את המדריך - כל הסימנים שאתם אנשים רגישים מאוד ואמפתיים 🦋

 

מה עוד תמצאו באתר?

רכישה של ספרי השירה שלי - פרח משוגע, עצמי אור

להירשם אל הניוזלטר מסרים של תבונה + מתנה - המדריך להקשיב אל הקול הפנימי


204 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page