top of page

מדריכי הנשמה


מה תפקידם, ואיך להקשיב לקול ההדרכה?



קרן-אור יניב, איך מפסיקים ביקורת ויחס קשה לעצמנו
ההדרכה של הנשמה

כפי שכתבתי באחת הפסקאות האחרונות של הקריאה האנרגטית האחרונה, "חשוב לנו להביא את תשומת הלב והמודעות להיכן אנחנו משקיעים את האנרגיה שלנו". ושכדאי לנו למצוא "דרכים יצירתיות להרגיש מוגנים. שכן הדבר חשוב למערכת החיסונית ולמערכת העצבים".

והוספתי שאכתוב רעיונות לתרגול.


והנה חלק ראשון בסדרה של רעיונות שיעזרו לנו לנתב את האנרגיה שלנו אל המקומות הנכונים והראויים בכל רגע.



 

בימים אלו, אני מרגישה יותר מתמיד, שטוב לצייד את ארגז הכלים שלנו,

באפשרויות שונות ומגוונות שיעזרו לתנועה הפנימית שפוגשת

גם את התנועה החיצונית.


כשאני מתבוננת בארז הכלים שלי, אני רוצה למצוא שם את האפשרות

לקבל תמיכה, עזרה ויכולת להתפתח בדרך קצת יותר רכה וקשובה.


אני גם מניחה בארגז שלי, כלים שיעזרו לי לעבור את השיעורים הרוחניים על פני האדמה, ויתמכו בתחומים שונים כמו: הנפש, הגוף הפיסי, הגופים האנרגטיים, והחיבור אל ייעוד הנשמה.


אחד מהאפשרויות שניתנו מאת היקום, היא היכולת להתחבר אל ההדרכה הגבוהה שלנו, והיום ארחיב קצת ואכתוב בנושא.


לכל אחד ואחת מאיתנו יש מדריך או מדריכים במימד האסטראלי.

המדריכים, תפקידם, ללוות את הנשמה שמתקיימת בגוף הפיסי,

דרך השיעורים שאותם היא הגיעה לחוות בגלגול נוכחי.


בכל גלגול, יתכן וישתנו המדריכים שקיבלנו, וזאת בהתאמה למקום הרוחני של הנשמה שלנו ולשיעורים שעלינו לעבור.


הדרך שבה כל אחד ואחת יכולים לשמוע את "קול" או הנחיית המדריכים, משתנה מאדם לאדם, אך האיכות של ההנחיה לעולם תהיה באנרגיה מעודנת ומקבלת ללא תנאי וללא קשר לבחירה שנעשה (גם אם היא לא מיטיבה איתנו).


לכן, אם יש מי ששומע קולות נוקשים, ביקורתיים, או צורה של פקודות למשל, אין הוא או היא שומעים את קול המדריכים, אלא קולות שמחוברים לשיעורים לא קלים, קולות העבר של אדם אחר, או קול של ישות/טפיל אנרגטי שנדבק אל אדם.


מדריך או מדריכי הנשמה, תמיד יהיו לטובתנו העליונה, ועזרו לנו להבין בצורה עדינה ואוהבת, אילו בחירות כדאי לנו לעשות, ואיך לעבור בתוך שיעורי הנשמה.


כדי להתחיל ולשמוע את המדריכים שלנו, אנחנו רוצים להיות במצב תודעתי ואנרגטי של סקרנות ופתיחות.

אפשר בתור התחלה, פשוט להיות בתנוחת גוף נוחה של הרפיה,

להתרכז בתנועת הנשימה שלנו, ורק להגיד את המשפט הבא –

"אני מסכים, או מסכימה לשמוע את קול ההדרכה"

כמובן שתוכלו להגיד את המשפט שמרגיש לכם.ן כמילות המפתח שמחברות אתכם.ן אל התחושה.


אולי בהתחלה לא תהיו לגמרי בטוחים שמה ששמעתן.ם הוא קול ההדרכה, ואולי תרגישו תחושה מוכרת... ומיד תבינו ותבחינו בתדר המסויים של מדריכ.ה או המדריכים שלכן.ם.

בכל אופן, המשיכו להקשיב ולהיות שוב ושוב, רק כך תוכלו באמת לפתח מערכת יחסים עם ההדרכה הגבוהה.


תוכלו גם לחוות, שיהיו פעמים שבהן המדריכים שלכם.ן משנים צורה, כלומר, לפעמים הם ידברו דרך אנרגיה נקבית ולפעמים דרך אנרגיה זכרית.

ואפילו לפעמים דרך אנרגיה ניטרלית או מה שנקרא 'אנדרוגני', כלומר, חסר צורה מינית.

היכולת שלנו לשמוע אותם בכל פעם בצורה שונה, נובעת מהמצב האנרגטי המשתנה שלנו, וגם מהשפעה של עולם הדימויים הפנימי ויכולת התפישה שלנו באותו הרגע.


חשוב לי להגיד, שאם תרגישו משהו מוזר, או לא נעים, תמיד אפשר להחליט לצאת מהמצב המדיטטיבי ומהתקשורת עם כל אנרגיה שמדברת אתכן.ם.

אפשר גם להשתמש במשפט כמו - "מה ששלי שלי ומה ששלך שלך", כדי להחזיר את האנרגיה שלכן.ם אל המרכז ולהשריש אותה לכיוון האדמה.


תוכלו גם לשים לב לכך שהמדריכים שלכם.ן לפעמים שולחים אליכן.ם סימנים, בדמות ובצורה פיסית.

ולכן תוכלו להרגיש למשל, את התדר של המדריכים שלכם.ן ואת המסרים שלהם בדרכים שונות ומרובות: דרך קריסטלים מסויימים שנמשך אליהם, או שתפגשו אנשים עם אנרגיה מסוימת שיגידו או ישקפו בצורה מוגדלת משהו מסוים, בעלי חיים שתפגשו עם אנרגיה מסוימת, לפעמים דרך נוצה שתפגשו, דרך ספר שיגיע אליכן.ם, שיר, טקסט, חזיון ער, חלימה בשינה, או אפילו דרך סימוני מספרים כפולים ועוד.

כלומר, המדריכים שלנו מסמנים, שהם פה עבורנו, בכל מיני דרכים פיסיות ולא פיסיות.


יש גם את האספקט של היכולות, כל אחד ואחת מאיתנו יש להם.ן יכולות על חושיות שונות, לכן אם יש ראיה אנרגטית, אולי תראו את המדריכים שלכם.ן, אם תבקשו, גם בצורות אנרגטיות מוחשיות. אך לטעמי הכי נכון פשוט להיפתח ולאפשר להם להתגלות בדרך שנוכל להכיל את התקשורת ומהסרים שמגיעים מהם.


המדריכים שלנו גם יכולים לסמן לנו כשבחרנו לעשות פעולה שמסכנת אותנו.

למשל, כשנרצה לעשות פעולה מסוימת או לצאת לאיזשהו מקום, אם נחווה שגורם או מספר גורמים, מנסים לעצור אותנו מספר פעמים, נוכל לעצור לרגע, לקחת נשימה, ולבדוק מה הכוונה שלשמה בחרנו לצאת ולעשות את הפעולה הזו עכשיו.

כשאנחנו בודקים שוב את הכוונה שלנו, אנחנו בעצם מאפשרים לרוח שלנו מרווח לשהות במהות הבחירה. ומאפשרת לנו לבדוק שוב ושוב האם באמת זהו הזמן הנכון או הפעולה הנכונה שמיטיבה איתנו.

יש פעמים מסוימות, שלמרות הסימנים שהמדריכים שלנו שולחים אלינו, נבחר לעשות פעולה מסוימת, ואז גם יתכן ונעבור שיעור מאתגר או לא פשוט וקשה שדרכו נלמד את הערכים שאותם אנחנו צריכים ללמוד.

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הדרך ללמוד את השיעורים, יש אנשים שחייבים לחוות מצב כדי להבין אותו (למידה דרך הגוף והרגש), יש אנשים שלומדים מהתבוננות (למידה דרך החשיבה), יש אנשים שלומדים דרך אנשים אחרים או הילדים שלהם (למידה דרך שיתוף).

כמובן שכולנו בסופו של דבר חווים את החוויה כדי שהיא תוכל להתקדד בתאים, ובכולנו מגולמות כל האפשרויות, ולמרות שלכל אחד ואחת מאיתנו יש דרך עיקרית שדרכה בחרנו ללמוד, היא עדיין יכולה להיות גם משולבת.


דרך נוספת שהמדריכים שלנו מסמנים ומדברים איתנו, היא בזמן שעשינו משהו נכון, שהבנו שיעור מסוים שעלינו ללמוד, ושהתקדמנו במעלה סולם ההתפתחות, ואז נרגיש תחושה אפילו פתאומית (אקסטרה) של אהדה רבה מהסביבה.

זהו כמו אישור חיצוני, שבחרנו בדרך הנכונה לנו, שהקשבנו ולמדנו את מה שהיינו צריכים ללמוד, ושער חדש נפתח עבורנו.

אכתוב בהמשך גם על סוגי שיעורי החיים שיש לנו, שהם דומים, שונים ומשתנים מאדם לאדם.

שכן, אמנם לכל בני האדם יש שיעורי מפתח דומים, אך יש סוגים שונים של אנרגיה ותפקידים שונים המגולמים אצל כל אחד ואחת מאיתנו בכל גלגול ולפי כל התפתחות והתנסות שהגענו לעבור במימד ארץ.



 


יש עוד המון המון לכתוב על התקשורת המופלאה עם ההדרכה הגבוהה

וכמובן שאמשיך ואכתוב על ההיבטים השונים דרך ההתפתחות שלנו.


מוזמנים בשמחה לשאול אותי שאלות שמסקרנות אתכם.ן

ואפתח אותן פה לטובת הכלל.


המשך שבוע נעים וקשוב

ותודה שאתן.ם חלק מהמרחב 🦋

קרן-אור


* הסדרה הזו וקריאות אנרגטיות שבועיות נוספות, מתפרסמות בקבוצת הפייסבוק 'רשת אור' - מרחב ההתפתחות של אנשים רגישים יוצרים ועצמאים

187 צפיות0 תגובות
bottom of page