top of page

תקשורת אינטואיטיבית ועל חושית עם בעלי חיים

עודכן: 11 בספט׳ 2023


קרן-אור יניב, תקשורת טלפתית ואינטואיטיבית עם בעלי חיים
תקשורת טלפתית ואינטואיטיבית עם בעלי חיים

ישנן דרכים ושיטות רבות שמלמדות אותנו להבין את בעלי החיים בעיקר ע"פ התנהגותם החיצונית: למשל נביחות, חשיפת שינים, כשכוש בזנב, תנועות גוף קולות וכו' ובכך לפרש את המצב הבריאותי, האישי והסביבתי.

​למידה כזו, מאפשרת לנו שליטה מלאה כביכול על התנהגות בעל החיים מצד אחד, אך לא עוזרת לנו לקבל את האיכויות האמיתיות שיש לבעלי החיים לתת לנו.

עולם בעלי החיים והצומח מכיל בתוכו את כל הידע הדרוש לנו לחיים, ולכל דבר ביקום יש תפקיד מוגדר שעוזר לו להתקיים (חמצן, מים, אדמה וכו').

אנחנו צריכים את בעלי החיים והצמחים והם צריכים אותנו לשם האיזון. ע"י הקשבה שלנו אליהם, אנו מאפשרים להן לקיים את תפקידן ולהיות מועילות.


 

דוגמא מהחיים שלנו - כל מכונה שנבנתה אי פעם, היא העתק מכני של תנועת בני אדם, בעלי החיים והצומחים. היקום אפילו ייצר לנו את כל זני האוכל שאנחנו צריכים, גם אם לא היו מפעלים למזון תעשייתי בעולם. לכן חשוב לחיות באיזון ולאפשר ליקום להיות המכונה הראשית כספק החיים. 

אין זה אומר שאנחנו צריכים להפסיק להיות יצירתיות וליצור כבני אדם, אלא שהיצירה שלנו מגיעה מתוך רצון להקשבה, הרמוניה ואיזון ביקום.


 

​גם אצלנו, בני האדם קיימות שיטות אבחון ע"פ תנועות גוף, הבעות פנים ועוד, אך מה שאנחנו משדרים, כלומר, התדר שעובר כשאנחנו רוצים להעביר מסר מאחד לשני, הוא בעצם מה שקובע. אפשר לראות, שבצורה אינטואיטיבית אנו מתקשרים עם תינוקות בצורה על חושית.

השאלה -

מה היה קורה אם היינו צריכים להבין אחד את השני ללא מילים, ורק על פי קריאת שדרים ואינטואיציה? האם היינו מקבלים תמונה מלאה? 

האם היינו מקבלים מענה והבנה עמוקה?

האם היינו מגיעים לתקשורת מלאה ומספקת?

והאם היינו באמת יכולים לעזור וגם ללמוד אחד מהשני?


התשובה היא, שקודם כל כדאי לנו להתפתח עם צורת תקשורת זו, וכך נוכל להרחיב את טווח התקשורת שלנו עם עצמנו ועם היקום.


 

​בואו נבין מה זה אומר להקשיב לבעלי חיים?

​זוהי דרך שבבסיסה הקשבה עמוקה, תקשורת טלפתית אינטואיטיבית שמחוברת לחלק העל חושי שיש בנו, כלומר, אנחנו מקבלים וחשים את השדרים דרך האינטואיציה, ההבנה שמעבר למילים, או תחושה שמקבלים ביטוי דרך הגוף הפיסי.

תקשורת דרך שדרים ומסרים, דרך ההבנה שמעבר לחמשת החושים הפיסיים שלנו: ריח, מישוש, שמיעה, ראיה, טעם.


זוהי דרך ושפה פשוטה, קלה ללמידה וישימה, שבעצם כבר נמצאת בכל אחד ואחת מאיתנו, שפה המאפשרת לנו להיזכר ביכולת טבעית שיש בנו, זו המאפשרת לנו להקשיב ולדבר עם בעלי החיים.


אין צורך להיות מומחים בעל חושיות או רוחניות, אך כן להיות בפתיחות :)

בעלי החיים תופסים את העולם בדרך שונה מהדרך שאנו בני האדם תופסים ומגיבים לעולם, אך האינטליגנציה שהם מחוברים אליה היא אותה האינטליגנציה שאנו מחוברים אליה.


לכן למשל, בעלי חיים לא צריכים יותר מידי מילים, הם מבינים את מה שאנחנו מתכוונים אליו גם אם המילים שלנו אומרות אחרת.

אחד ההבדלים העיקריים, שבעוד שבני אדם משתמשים בשכל שלהם וברצון כדי ליצור ולייצר הכנסה כדי לקנות מזון ומגורים וגם ליצור עוד ועוד מכשירים. בעלי חיים והצמחים חיים בפשטות יחסית, צדים את מזונם ומשתמשים במה שהטבע מציע למחסה ובעצם יש להם חיים יותר הישרדותיים וגם החיים שלהם לפי מחזוריות הטבע ברורים.


הגשר בין בני אדם וכל שאר צורות החיים ביקום, היא היכולת שלנו להיות מחוברים לשכבות המעודנות יותר, שדרכן משתקפת התודעה הגבוהה.


הקשבה שלנו לתודעה תעזור לנו להתקדם במסע חיינו גם דרך שדרים שנקבל מהיקום דרך בעלי חיים והצומח.


גם בעלי חיים שנמצאים איתנו בבתים ולא חיים בטבע, יכולים למלא רק את תפקיד התודעה הגבוהה ע"י התקשורת עם בני האדם. 

ע"י הקשבה שלנו להן אנו מאפשרים להן ולנו לקיים חיים מתוך הרמוניה ועזרה הדדית.

 

לאלף או לדבר ?

אם אתם מחפשים באמת להבין את בעל החיים שנמצא אתכם בבית, גם אם הוא חי בחצר, כדאי לדעת שאילוף אמנם יכול להיות מאוד נוח לכאורה, אך בעל החיים מאבד תקשורת עם המקורות הפראיים שבו, והדבר גורם להתנוונות פיסית ואנרגטית, החושים מתכהים, הגוף מפתח מחלות שלא היו מגיעות בזמן חיים בטבע.

אם בעל החיים רגיל לקפוץ על עצים, תצפו שבבית הוא יחפש על מה לטפס, ונכון שדרך אילוף אולי תצליחו להגיע לשליטה מסוימת אבל תפספסו את כל המתנות היפות שיש לבעלי החיים לתת לכם.

בעזרת שיחה נוכל לדעת מה מפריע - לפעמים נגלה שמה שהפריע לבעל החיים במשך זמן רב הוא דבר שלא העלינו על דעתנו וכל כך נגיש וישים לשינוי.

המתנות הן רבות!

והנה כמה מהן כדי שנוכל להבין באמת את בעלי החיים

1. כדי לעזור להם בכל מיני מצבים: מעברי דירה, שהות זמנית אצל משפחת אמנה או פנסיון, התאמת מזון, תינוק חדש או בעל חיים חדש בבית, הכנה לטיפול רפואי (כולל המעבר בכלוב והסתגלות למרחב שונה).

וגם שיפור תנאי החיים שלכם, הקלה ממתחים, חוסר שקט או מצוקה. יעזור לכם להתחבר לעדינות, רכות, חמלה. אלו הן מהויות שהעולם שלנו צמא אליהן. כשנבין שכדאי לנו לפתח אותן, נרוויח את אלמנט השפע והזרימה.


2. תזכרו, שאם בעל החיים שלכם כלוא בכלוב או קשור, גם אתם מאבדים מהחופש שלכם. או כמו שאני אומרת, בקצה של הרצועה קשור הכלב, ובקצה השני אתם... תחשבו על כך...

נכון שבמקומות רבים, מבחינה חברתית, כביכול אין ברירה אלא ללכת עם בעל החיים קשור, אך גם במקום הזה, אפשר להיות מתוך חמלה.

אפשר לבחור להשתמש ברצועה רק ברמה הסימבולית החיצונית, אבל לא למשוך את בעלי החיים בחוזקה, אלא ליצור תקשורת של הבנה של הצרכים שלו וללכת איתם.

3. להשתחרר מהתניות ודפוסים או רעיונות לגבי איך הדברים צריכים להיות, כלומר, גם להיות במצב של אי ידיעה זה בסדר, אפשרו לעצמכם לא לדעת הכל ולגלות מתוך הקשבה אמיתית. הדבר מביא לגמישות מחשבתית וליצירתיות.

4. אהבה ללא תנאי. עוד מהות חשובה שטוב ללמוד ולפתח אותה. אהבה ללא תנאי היא המפתח לקבל כל דבר כמו שהוא בדיוק עכשיו והרגע, לקבל את השונה ולא לנסות "לנרמל", מלשון להפוך אותו למה שנורמלי ומקובל בעיניכם... כך, מתוך קבלה, תלמדו דברים חדשים שלא ידעתם על עצמכם ועל היכולות שלכם, וגם תאפשרו לבעלי החיים לתת מהמתנה שלהם ליקום ולקיום. * להסכים לקבל את השונה ולאפשר להם להיות הם, לא אומר להסכים לכל דבר. גם בטבע יש סדר (ועל כך נדבר בפוסט אחר).

5. אם אתם רוצים ללמוד באמת על החיים ועל עצמכם, אפשרו לבעלי החיים להיות חופשיים ולהראות לכם את הדרך.

אז מה אפשר לעשות כבר עכשיו?

1. תנו לבעלי החיים תחושה של ביטחון, וחשבו עליהם כשווי ערך וכשותפים שלכם בבית. הם יחזירו לכם בהוקרה על כך שאתם רוצים ולמדים להבין אותם ואת הצרכים האמיתיים שלהם. הם גם יעזרו לכם ויגנו עליכם כשצריך.

וכמובן, תדר האהבה שעובר דרך בעלי חיים, הוא נקי מכל תנאי ולכן חשוב ביותר להטענה של הגופים האנרגטיים של בני האדם.


2. השתמשו בשפה, במילים ודברו עם בעלי החיים כמו עם חבר ושותף לחיים.


3. בכל יום, קחו חצי שעה לפחות, ופשוט תהיו ליד בעל החיים, מבלי לעשות שום דבר, פשוט להיות. 

נכון שבהתחלה אולי תחשבו שזו פעולה מוזרה, אולי תרגישו קצת אבודים, אבל עם הזמן תתחילו לחוות חיבור מסוג אחר. תתחילו לקלוט מצבי התנהגות וצורות תקשורת שבעל החיים מעביר לכם.


4. תנו לבעלי החיים מזון כמה שיותר טבעי. וכמה שפחות חטיפים ואוכל שעשוי מחומרים מלאכותיים ומלאים בתבלינים. אם הוא כבר רגיל, אז תמשיכו, ואם מדובר בגור, אפשר להרגיל אותו מהתחלה.


5. שחררו את בעלי החיים מרצועות בעזרת פיתוח העל חושיות של עצמכם. ככל שתעמיקו את החיבור הטלפתי עם בעלי חיים, כך תוכלו ללכת בביטחון לידם מבלי להשתמש בפחד שמגיע ממחשבות ורעיונות של אנשים אחרים.


6. אם אתם חשים פחד מבעל חיים, סימן שבעל החיים למד על בשרו מהו פחד מבני אדם. במיוחד אם אתם אנשים אמפתיים, יכול להיות שתגבירו את הפחד שלו, ויכול להיות שדווקא אתם אלה שתוכלו לעזור לו. קחו בחשבון שבעל חיים כזה יכול להיות מסוגר או תוקפן, ושימו לב האם נכון לכם להיות ליד בעל חיים כזה.


מה שכן, ככל שאנחנו כבני אדם מגבירים את הצורך בשליטה בבעלי חיים, כך אנחנו מתרחקים מהמהות של עצמנו ומהמהות שלהם.

כדאי לנו ללמוד על הטבע של היקום ולקבל מהמתנות שיש לחיבור אמיתי עם בעלי חיים.


ואני מסכמת בכמה מילים ציוריות שיתנו לכן.ם נקודה למחשבה -

טוב לזכור, שחתול תמיד יהיה חתול.

גם אם תתנו לו אוכל ומחסה. גם אם תרעיפו עליו אהבה והוא יאהב אתכם בחזרה.

עדיין, אם תשימו את המשקפיים שלכם בטווח ציפורניו ושיניו.... אולי הוא ינשנש אותם וישרוט

לא כי לא אכפת לו מכם לא כי הוא רוצה לעשות לכם רע פשוט כי הוא חתול

ויש לו יצר

יש לו צרכים

ויותר מזה,

יש לו אינטואיציה.


ומה שכן, אם אתם יודעים לתקשר טלפתית עם החתול שאתכם

או עם כל בעלי חיים אחר, הסיכוי שהוא יעשה מעשי קונדס הם מזעריים.


בהקשבה ואהבה

קרן-אור

185 צפיות0 תגובות
bottom of page