top of page

המהות הרוחנית - והחיים דרך התבוננות בגלגולים קודמים ומימדים מקבילים

קריאה מהותית דרך ההדרכה הגבוהה



הקשבה רב חושית, הקשבה על חושית
העמקה ולמידה על מהות הרוחניות והחיים דרך מימדים שונים


בתחילת שבוע זה, הרגשתי שנכון להזכיר לכולנו על מה ולמה בעצם אנחנו שמים לב, ומה הוא עצם העניין כשאנחנו מדברים על אדם רוחני בגוף אנרגטי ופיסי



כולנו, נשמות או מהויות בגוף פיסי-אנרגטי המחובר דרך חבל טבור או חוט מוזהב אנרגטי ותודעתי, אל האינטליגנציה הרחבה שמקיימת את היקום הזה שבו אנו נמצאים.

היקום הזה, כולל את מרחב 'ארץ' ואת המימדים או המרחבים הרבים והשונים שנוכחים, מחוברים, מושפעים ומשפיעים על הפלנטה.

תקשורת נכונה ובריאה עם אינטליגנציה זו, עוזרת לנו לקבל מידע רלוונטי לחיים שלנו במרחב 'ארץ', עוזרת לנו להתפתח כנשמות יחידות וכקולקטיב.

לתודעה הרחבה או הקולקטיבית יש את האבולוציה שלה. התפתחות זו קורית בשלבים ובמחזוריות, ובזמן קפיצות אנרגטיות או גלים אנרגטיים, לדוגמא כמו זה שאנחנו עוברים עכשיו, יש לנו הזדמנות גדולה כנשמות יחידות לקבל עבור עצמנו את האפשרות להתפתח בצורה מואצת.

ייתכן ונדמה כאילו נשמות יחידות עושות קפיצות קוונטיות גדולות יותר מאשר התודעה הקולקטיבית, וזאת בשל המאסה הגדולה והמורכבת מסוגים רבים מאוד של תודעה יחסית נמוכה.

קפיצה קוונטית או תודעתית, היא אותה מערכת מורכבת הנושאת בתוכה מידע רב ומורכב המשתנה בכל רגע בהתאם ליחסיות במרחב.

_________________________________________________

האדם המחובר אל המהות הרוחנית שבו או בה, אינו חייב להיות בעל מאפיינים וסממנים חיצוניים מסויימים או לשאת ולנהל איזשהו אידיאל בעל תוויות כאלה ואחרות.

אלא יכול להיות בכל צבע, צורה, צורת לבוש, דרך חיים וצורת חיים משלו.

המאפיין המשותף לאנשים המחוברים אל האינטליגנציה הגבוהה, הוא רצון פנימי עז (מעבר להבנה השכלית) להתפתח, לראות מעבר... להבין, יש באנשים כאלו מן ידיעה פנימית גם ללא ידיעה, וגם חלקים המורכבים מהיכולת להבין ולראות את שיעורי החיים, את מה שלא נאמר מעבר למה שכן נאמר, את התודעה האישית לעומת הקולקטיבית (שכן, שם נמצא ה"מתח" שבין האשליה למציאות האמיתית) ואת עיקר ועצם העניין שהוא האחריות האישית להתפתחות הנשמתית.

_________________________________________________

בדרך כלל, עיקר העיסוק היום יומי שלנו הוא ברבדים של הגוף, נפש, שכל.

כשאנחנו מתייחסים להתפתחות, או לריפוי פצעי העבר מהילדות.

-

היום אני רוצה לכתוב ולהאיר קצת את היכולת שלנו לראות "תיקונים" או 'שיעורים' שאנחנו עושים לאורך גלגולים, או אם תרצו, בגלגול הזה דרך גלגולים קודמים, או דרך מימדים מקבילים וכוכבים אחרים.

כדי שנוכל להבין כל מיני 'תופעות' שאנחנו חווים ולא תמיד יודעים למצוא להם הסבר שכלתני.

_________________________________________________

תחושות שונות ולא תמיד מובנות...

יש רבים מאיתנו, שיודעים להגיד או שמרגישים, גם לפני שהם מבינים לעומק העניין... שאולי משהו "תקוע" בחיים שלהם, או שאולי הם לא מוצאים את הסיבה או המסובב למצב הפיסי או הרגשי שבו הם נמצאים בחיים האלו. ויש בהם תחושה שמשהו קרה להם או שהם חוו משהו אך אין להם זיכרון מהחיים האלו שאכן אותו אירוע קרה, או לא יודעים בדיוק לשים את האצבע ולהסביר למה התחושה הזו נוצרה.

יש אנשים שלא מבינים למה הם או קרוביהם הגיעו לזמן קצר והביאו אור גדול או חוו סבל רב, והמשיכו במהירות הלאה.

חלק מאנשים הגיעו כדי לעשות תיקון מהיר לנשמה שלהם בדרך הזו, ועל הדרך... הם הגיעו כדי להאיר את הדרך, או לפתוח איזשהו פתח עבור אנשים האחרים, כדי לאפשר לסביבה להתפתח ולא לחסות בצילם או להישאר באזור שהוא אשלייתי עבורם בנקודת חיים מסויימת. ובכך לחוות התנסות שהיא לא בהכרח פשוטה אך הכרחית להתפתחות.

-

בדרך כלל, אפשר לראות סימנים או "תופעות" של ידיעה ברורה אצל נשמות מפותחות יותר, שיתכן ועברו גלגולים רבים מאוד (אך לא בהכרח מספר הגלגולים הוא הקובע), לצד התפתחות מואצת דרך הגלגולים. אנשים כאלה יעדיפו גם להתבודד, לא לקיים סדרי משפחה או להביא ילדים. הם לפעמים גם עוברים סדרות של תרגולי חיים לא פשוטים, אך מתמסרים אליהם מתוך ידיעה שלשמה הגיעו לכאן.

_________________________________________________


לקבל מהיקום הצצה אל האפשרות הגבוהה

נשאלתי על ידי איש, שהרגיש שיש רגעים שהוא מקבל "הצצה" אל העולם האוטופי, האפשרי, זה שהוא היה רוצה לחיות בו, זה העולם הגבוה ביותר שקיים מבחינה תודעתית והוא כמובן אינו מימד ארץ הפיסי. אותו איש, היה מתוסכל מהתחושה שהוא רואה את האפשרות שנפתחת, ולאחר התנסות קצרה חווה "נפילה" בחזרה אל הסבל הנפשי והפיסי. הוא אמר שהדבר מאוד קשה לו ויותר מכך, הוא לא הבין למה בעצם ההדרכה הגבוהה או האינטליגנציה מעבירה אותו משוכות קשות מנשוא שכאלה.

דרך קריאה אנרגטית ותודעתית, הסברתי לו שהוא מקבל את ההזדמנות לראות את האפשרות הגבוהה שבעצם תעזור לו לקבל מוטיבציה. שהכוונה היא להראות לו את הפוטנציאל, לאן הוא יכול להגיע בעזרת תרגול של התודעה והגופים האנרגטיים, הפיסיים והרגשיים.

הראיתי לו באותו המעמד, את המקום הרגשי שמבקש ממנו תשומת לב והזנה כדי שיוכל למצוא את הדרך או הגשר בין המקום שבו הוא נמצא עכשיו לבין המקום הגבוה.

_________________________________________________


אנשים שחווים תחושה של זרות בכדור הארץ

יש אנשים שחווים כמו שהם 'נפלו מכוכב אחר והתרסקו אל האדמה' (וגם אני ביניהם) והם מרגישים כמו נטע זר, או כמו זרים, והם לא מרגישים שהם יכולים להתחבר ל"חוקים" שמרחב 'ארץ' מציע לכלל שוכניו, או אם תרצו, המשחק הזה לא מדבר אליהם, לא מיטיב איתם והם לא מתחברים אליו.

הם מבינים את החוקים הקוסמיים של ההתפתחות והשיעורים הנשמתיים, אך מימד החומר פחות מעסיק אותם, בעיקר לא כדי לצבור לעצמם עוד חומר. בדרך כלל הם משמשים כערוץ שדרכו עובר השפע - של חומר, של ריפוי ושל ידע אל האנשים אחרים לטובת ההתפתחות שלהם ושל האנושות.

אנשים כאלה, לומדים הרבה פעמים דרך חוויות לא פשוטות אלא אם כן הם מסכימים להתחבר אל הדרך הנכונה שלהם וללמוד ולדעת להזין את כל הרבדים והשכבות של ההוויה שלהם ללא פשרות, וללא צורך בהשפעה חיצונית של תודעת הקולקטיב.

_________________________________________________


מרחב החלימה

רוב האנשים הרגישים והאמפתיים הגיעו למרחב 'ארץ' כדי לחלום.

חלימה היא מימד ומרחב שבו אפשר לארגן אנרגטית או להתחבר אנרגטית ולאפשר לאירועים לקרות במהירות רבה יותר מאשר בצורת החומר האיטי.

ולכן, טוב להם להיות רוב הזמן במצב בהייה או חלימה, ולעסוק בדרך יצירתית במה שהם טובים בו ואוהבים לעשות.

עדיף שהם יעשו את מה שהם אוהבים או שהם יעשו את מה שהם אוהבים בדרך הנכונה להם, אחרת הם יחיו בקונפליקט תמידי, יחושו לא מסופקים, ואפילו מתוסכלים עד כדי כעס וזעם על האנושות.

מצב של חלימה מתאפשר כשאדם מרשה לעצמו או לעצמה לקחת את הזמן, ולהגות ארוכות במשהו לפני שהם עושים את הצעד. כך הם מחוברים להדרכה הגבוהה והמידע מגיע אליהם בטבעיות ולכן הצעד שנעשה, נעשה בקלות ולא מתוך מאמץ.

לעיתים, אנשים שהגיעו לחלימה, מרגישים שהם לא עושים מספיק... או כי הם לא לוקחים בחשבון שהתודעה מתנהלת בעיקר במימד אנרגטי, או כי הם חוו ביקורת בילדות מהסביבה הקרובה ולכן למדו למהר את עצמם או לא לדעת להקשיב לרבדים האחרים שאליהם הם מחוברים.

_________________________________________________


תיקוני חיים דרך גלגולים

יש אנשים שחווים תיקונים מהותיים בגלגול מסוים, כיוון שעשו מעשים כאלו ואחרים בגלגולים קודמים.

כל גלגול הוא התנסות לטובת ההתפתחות של הנשמה ולטובת ההתפתחות האנושית.

כפי שציינתי באחד מהטקסטים הקודמים, ישנם שיעורי חיים בסיסיים שעל כל בני האדם לעבור, שיעורים כמו – לדעת לאהוב את עצמנו, לדעת להיות בחמלה. שיעורים אלו מקרינים על כל שאר השיעורים...

וישנם השיעורים האישיים השונים מאדם לאדם בתקופות חיים, שיעורים שדרכם אנחנו לומדים את המהויות הבסיסיות שציינתי.

_________________________________________________


אנשים שבתהליך עזיבה או עזבו את גופם הפיסי

יש אנשים שמגיעים אלי בסמוך לזמן (לפני או אחרי) עזיבת הגוף הפיסי שלהם, כדי ללמוד עוד דבר או שניים. או להראות ולהציג משהו מסוים ואפילו לעזור לקרוביהם החיים בגוף הפיסי להתקדם הלאה.

אנשים שהנשמה שלהם מסכימה ללמוד משהו גם בסמוך לעזיבת הגוף הפיסי, יכולים להתקדם במהרה אל עבר השחרור של המימד הפיסי ואפילו לייצר סגירת מעגל של שיעורי חיים שלא הספיקו לעבור, וזאת במקום ליצר תקיעות וכעסים שלא יאפשרו לנשמה שלהם להתפתח.

יש בדבר חסד ואצילות גבוהות. אני חווה זכות גדולה להיות חלק ממצבים כאלה.

אוסיף במאמר מוסגר שאינני נוטה על בסיס קבוע ליצור קשר משום סוג עם אנשים שאינם בגופם, כיוון שאני חווה שהגענו להיות בין החיים שפה ולא שם... וגם אין צורך לייצר הפרעות אנרגטיות ביקום. אלא אם כן האינטליגנציה שביקום העבירה אלי את המסר.

בדרך כלל אני מודה לנשמות ואנרגיות שהגיעו להעביר את המסר שלהם ונפרדת מהם לשלום, לטובתי העליונה וגם לטובתם, ולטובת היקום כולו.

_________________________________________________


כאנושות, תפקידנו להתפתח ולדעת מהי אהבה טהורה.

כנשמות בגוף, אנחנו חווים מהויות רבות בתקופת חיים שלמה. אנחנו לא אמורים לחוות רק אהבה טהורה כל הזמן, אלא לדעת להביא את אותה מהות של אהבה טהורה לעצמנו ואל הסביבה דרך מצבים שונים ומשתנים שהם לא בהכרח חוויה של אהבה טהורה ואפילו להיפך, חוויות קשות, סבל ועוד.

היכולת להתעלות מעל הסבל אינו אומר להתעלם ולהדחיק, אלא לדעת לפגוש, להיות אדיבים לעצמנו, ליתר את הביקורת הפנימית ההשוואתיות והשיפוטיות ולדעת לאשר את עצמנו בכל רגע ורגע, תוך כדי הסכמה ללמוד ולצמוח מכל חוויה.

__________________________הללויה___________________________

-

תודה להדרכה הגבוהה ולאינטליגנציה הרחבה שמאפשרת לנו את המידע

תודה שאתן ואתם פה במרחב

אני מזמינה להמשיך ולשאול אותי שאלות, אפשר לשלוח אלי מסר פרטי ואשמח להרחיב עבור כולם

שבוע נפלא ומחבר

קרן-אור

88 צפיות0 תגובות
bottom of page