top of page

בין בורות לגאונות - איך לחיות בצורה מודעת?

עודכן: 17 ביולי 2020


לחיות מתוך הכרה

לאורך השנים, שואלים אותי איך יכול להיות שיש כל כך הרבה מטפלים ואנשי רוח ועדיין הבורות האנושית עולה על כל דמיון?

אפשר לראות לאורך ההיסטוריה שהאנושות אכן יצרה ועדיין יוצרת חולאים רבים ואטימות. ונכון יש גם גאונות, אהבה ולב.

המשכתי לחשוב לעמוק למה אנחנו רואים וחווים את הדברים בצורה הזו. והנה פה כמה נקודות שירגיעו את כולם, שאין אחרי מה לרדוף והכל כבר כאן.

1. העולם הוא לא רק יפה או מכוער, נעים או אכזרי, בייתי או מנוכר, שמח או עצוב וכו' וכו'... העולם מורכב מהפכים. לעיתים האנרגיות קיצוניות יותר ולפעמים מתונות.

2. בניגוד לפרשנויות מוטעות של התפישות העתיקות (שנובעות מחוסר הבנה או בצורך בשליטה): אין כזה דבר להיות בהארה מוחלטת, הארה או נירוונה קורים לנו מתוך כוונה ותרגול מתמשך, בכל רגע.

3. בגלל שיש כל כך הרבה רעש סטאטי בעולם החומר, החוכמה האמיתית נתפשת כנסתרת.

רוב האנשים או רוב הזמן אנשים לא חווים את עדנת החוכמה. ולעיתים כשהיא מתגלה, אנשים מכנים אנשים אחרים בשם גאונים... (ואז מתחילים לסגוד אותם ונתקעים) כשבעצם מדובר בהקשבה וחיבור נקי בין האדם לרוח (ושם יש זרימה ושחרור מאחיזה).

4. הידע הגלום זורם וזמין כל הזמן, התפקיד שלנו הוא לנקות את הרעשים כשהם מגיעים כדי להצליח להקשיב. ככל שמנקים עוד שכבות, כך מזדככת הנפש והנשמה מתרוממת אל יעודה.

5. אפילו בעלי חיים וצמחים, שנמצאים בסדר ההררכי היקומי מתחת לבני האנוש, מסונכרנים בצורה הרמונית בלי סייגים. ורוב האנושות עדיין לא השכילה להתבונן וללמוד מהם.

6. מה ששולט ביקום הוא מקור אנרגטי שמשפיע על הכל. כל בן אנוש מרגיש וחווה את את גלי האנרגיות האלה כשערים, או אתגרים פנימיים, בהתאם למה שעבר בחיים ובהתאם למה שהנשמה שלו צריכה ללמוד. כלומר, הפרשנות של גלי האנרגיה היא אישית מצד אחד והחוויה היא כלל יקומית מצד שני.

7. תנועת האנרגיה משפיעה על כל דבר שנמצא ביקום ברמות דחיסות כאלה ואחרות, גם אנשים שנמצאים עמוק בחומר וחושבים שהם לא רוחניים מושפעים מאותה אנרגיה. זה כמו להחליט לא להסכים שיש אוויר רק כי לא רואים אותו.

8. החכמה היא ללמוד את כל חוקי היקום האנרגטיים שמשפיעים דרך הרוח על החומר.  התבונה היא לדעת מה לעשות עם כל דבר שמגיע אלינו ומתי !!

מה שאנחנו מפרשים כשלווה, או אם תרצו חיבור ישיר אל המקור, מסייע להצליח, להתבונן ולהתנהל מתוך המקום הזה. וגם הנתון הזה לא מעיד על כך שימצא האדם בשלווה או בחיבור תמידי. חוסר מנוחה היא גם סוג של תנועה. השאיפה היא להיות במדרגת ~ יודע ~


אחד התפקידים שלי פה על פני האדמה, הוא לכוון אנשים לראות את עצמם בתוך המארג האישי והיקומי. ולתת להם כלים כדי שיוכלו להתקדם במציאות החומר ובכלל במישורים האנרגטיים השונים, בעזרת חיבור להבנה הקוסמית וגם לגוף.

והתרגול הוא לכל החיים. _____ קרן-אור

7 צפיות0 תגובות
bottom of page